2023. december 14., csütörtök

14. Adventi Ablak

kép forrása: pexels.com

Soie írónő vagyok, ami általában olyan kérdéseket vet fel első sorban, hogy „Miért ez a neved?” Nos ez egy összetett válasz és egyben a „karrierem” története is.

Annak idején akár a többi kamasz én is rengeteg felhasználó néven szerepeltem már különféle platformokon. MSN, MYVIP, IWIW stb. Úristen, a mai fiatalok tudják egyáltalán mik ezek? Lehet most úgy érzik magukat, mintha nem magyarul beszélnék. Nos, habár nekem nem voltak XYVOKCSŐ neveim, de szerettem olyan neveket kitalálni, amik nem, vagy csak részben hasonlítanak a sajátomra. 2015-ben Vicy néven kezdtem blogolni, ami azért lett így mert a Viktória név marhán tetszik a mai napig így végül ez lett a nevem nagyon sokáig sok felületen. Persze ez is csak átmeneti volt és lassan el nőtem, főként mivel abbahagytam a blogolást mikor kikerültem az iskolapadból. Mivel nem akartam, hogy az olvasóim hol egybe kapjanak mindent hol hetekig várakozzanak egy egy posztra, úgy voltam vele, hogy így nem tudom jól csinálni, de írni viszont szeretek így magamnak irkáltam itthon. Van, aki a zuhany alatt énekel van, aki a fióknak ír. Viszont ezeket kézirat formátumban készítettem és Sophia Fei néven. Az ismerőseimnek is meséltem, hogy egyszer én leszek Sophie Fei írónő. Ez azért lett így, mert imádom keletet és ott a Fei repülést/szárnyalást jelent kínaiul, meg mert tetszett a hangzása na. Később rájöttem, hogy sokaknak nehéz lehet megjegyezni így mikor arra került a sor Soie lettem. Beletelt pár napba kigondolni valami épkézláb használható nevet, de arra gondoltam, hogy mivel elég nagy trend lett mostanában a felhasználó nevek esetében a magánhangzók vagy a mássalhangzók kivétele a névből én is eljátszottam az enyémmel igy lett Sophie névből Soie. Mindenképpen olyat akartam, ami sem a magyaroknak, sem a külföldieknek nem okoz nagy nehézséget mivel rengeteg külföldi ismerősöm van. A Soie bevált, ráadásul utólag megtudtam, hogy ez egy francia szó és selymet jelent, ami mondjuk vicces, de rendben. Tehát a lényeg, hogy így lettem Vicy bloggerből Soie írónő.

No, de hogy miért lettem író? Ásítás ragályos. A családomban a könyvek is. Apukám gyerekkorában nem volt TV, internet, telefon nekik a könyvek voltak, mint szórakozás. Apu imádott is olvasni és mára kész könyvtár lett a házunk. Komolyan mondom szerintem, ha eljár az idő a házunk felett egyszer, akkor azért nem fog összedőlni mert a sok könyv megtartja. Anyukám mindig mondta is, hogy ha egyszer költözünk egy kamion konvoj kell és csak a könyveknek. Engem azonban nem különösebben érdekeltek ezek a könyvek. Bevallom, szégyen vagy sem, de soha egyet sem olvastam belőlük a mai napig sem. Viszont, mint mondtam írni imádtam. Olyan volt amilyen, tele hibákkal, de hatezer ember mégis olvasta a blogomat nap mint nap. Anyu cukkol is: meglátszik nem vagy valami olvasott. Akárhogy is, szeretem kiírni magamból a dolgaimat így született meg 2015-ben a The Dreams című fanfiction. Később – bár nem nyilvánosan – tovább írtam a magam kis történeteit és így jutottam el a Helma kiadóhoz, ahol megjelent 2023.08.16.-án az Ikerháború c. könyvem. Mivel idáig eljutottam, úgy voltam vele, hogy nem vehetem félvállról a munkásságomat így elkezdtem könyvesboltba járni és a kedvenc témaköröm összes könyvét megvettem szép apránként és persze el is olvastam. Kiderült, hogy olvasni is van olyan jó hobbi, mint írni, csak meg kell találni azt a témát, azt a stílust, amit szeretsz. Szerintem sok olyan ember, aki azt mondja „utálok olvasni” pontosan azért érzi úgy mert nem kereste meg a neki tetsző műfajt. Tankönyveket, kötelező olvasmányokat olvasni nem olyan, mint azt, ami érdekel is. Emellett pedig lett egy mentorom Halász Emese személyében, így a két ráhatásnak köszönhetően képzem magam, hogy az írásaim, a könyveim sokkal, de sokkal jobbak legyenek.

kép forrása: pexels.com

Nos, mit is küldhetnék, ami nem nagy spoiler - hisz nem akarom lelőni a poént a megjelenés előtt- mint a bevezetőt. A könyv címe Hajts! Jövőre fog megjelenni, egyelőre azonban nincs fix dátum. Amit tudni lehet róla, hogy ez egy BL regény lesz tele akció jelenettel, romantikával, maffiával, versenyekkel, erotikával. De íme a részlet:

Bőgnek a motorok, kevésruhás lányok, fények, jó hangulat és zene. A tömegben itt-ott akad egy-két fiatal, akik megmutatják táncos tehetségüket, hogy lenyűgözzék az többieket. Több tucat ember szórakozik. Vannak, akik isznak, vannak, akik a járgányokat nézik, mások a pénzüket számolgatják, és akadnak szívtiprók, akik igyekeznek felszedni a kiszemelt személyt, jó páran pedig ide csődültek, hogy alkohollal kínálják a nézelődőket, vagy épp süssenek-főzzenek az egybegyűlteknek. Azt ugyan nem tudom más országokban mi a helyzet de Bankgokban nem ritka a sebesség megszállottak összejövetele. Méreg drága kétkerekűek, luxus tuning kocsik, mindegyiken világítanak a neonok és dübörögnek a legdrágább hangtechnikák. Olyan, mint Dom Toretto autóversenyei, de ha ez a Halálos Iramban, akkor kell lennie egy király sofőrnek és valakinek, akinek semmi köze az egészhez, csak valamiért idekeveredett. Brian a filmben, mint tudjuk, rendőrként szivárgott be, de én nem vagyok rendőr, sőt ami azt illeti még vezetni sem tudok, csak egy átlagos húszéves thai srác vagyok, aki mégis egy illegális autóversenyen kötött ki. Most bizonyára azon gondolkodtok, hogy ezt, hogy hoztam össze. Higgyétek el, kell pár nap mire mindent elmesélek nektek töviről hegyire. Az egész úgy kezdődött, hogy én voltam a suli legjobb pasija. Bizony! A koreai sármommal az összes lányt megszerezhettem volna magamnak, de én a nagy Ő-re vártam mert úgy gondoltam, hogy csak egy ember létezik igazán, aki megkaphatja ezt az extrán jó pasit. Ki gondolta volna, hogy bár a legnépszerűbb színészek elbújhatnak, ha megjelenek még is lesz valaki, aki olyan szinten megaláz, hogy megváltoztatja vele az egész életemet?
Szóval akkor kezdjük is azzal a ragasztós esettel.

Na jó, azért még egy idézet bónusznak:

Az, hogy elveszíthetlek sokkal ijesztőbb, mint beismerni azt, hogy beléd szerettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ella Steel: Sors-döntő (Sors I.)

Most egy olyan könyvről szeretném elmondani a véleményemet, amelyet többször olvastam már. Eddig 2x lett bővítve Ella Steel: Sors-Döntő (Sor...