2023. szeptember 12., kedd

Sky S. T.: Vigyázat! Jövök! (Vigyázat! I.)

Ha egy unalmas hétköznap valami izgalmasra vágysz, ami meg is nevettet, vedd kezedbe eme remeket. Sky S. T.: Vigyázat! Jövök! (Vigyázat! I.) című regénye garantáltan mosolyt csal az arcodra és kikapcsol. Az írónő ebben a regényben mutatja be igazán a humoros oldalát.

Sky S. T.:
Vigyázat! Jövök!
(Vigyázat! I.)


Tartalom:

Ditte romantikus szerelmes regényeket ír, ahol minden tökéletes. A főhősnőnek nem szalad a harisnyája, a főhősnek nem csámpás a lába, és persze élnek boldogan míg meg nem halnak. A valóság viszont egy kicsit más. Ahol Ditte megfordul, ott a férfiak…. törik kezüket, lábukat. A postást letarolja a kapuval, a gyertyafényes vacsorán felgyullad az asztalterítő, és az orvosokat sem kíméli a kórház sürgősségi osztályán. Ráadásul még Sátánnal, a szomszéd macskájával is élet-halál harcot kell vívnia a betevő pizzájáért. Ám egyszer utoléri őt is a szerelem. A kérdés csak az, hogy Adam túléli-e a Dittével való találkozást?

Ha szeretsz felhőtlenül szórakozni, önfeledten nevetni, ez a könyv neked íródott.

Véleményem:

Azt mondják, a nevetés gyógyír, és zene a fülnek. Ha ezt a regényt elolvasod Skytól, garantáltan a gyógyulás útjára érsz. Hiszen talán ez a leghumorosabb regénye, amit eddig olvastam tőle. Bár a mögöttes mondanivalója cseppet sem humoros.

Amikor első pár oldalon túl voltam, a fejem ráztam és a hasam fogtam a nevetéstől. Azt gondoltam, ilyen nincs, ezt a nőt, Dittet nem szabadna egyedül még a wc-re sem kiengedni. Annyi minden történik vele, sőt körülötte.

Ez a nő ön- és közveszélyes. De rájöttem, hogy épp ez benne a jó, és a valóságban is vannak ilyen „balszerencsés” emberek, mint ő is. Ettől különleges.

De ami a legfontosabb, az a regény mondanivalója és tartalma, ami nem másról szól, mint az igazi őszinte barátságról.

Sajnos én elkövettem egy hibát, és a szereplők bemutatásánál elhatároztam, hogy az egyik csajt utálni fogom, mert biztosan egy nagyképű nőszemély, de kellemesen csalódtam, úgyhogy ebben most én igen is nagyot tévedtem.

De sajnáltam szegény Theo dokit. Ő és Ditte első találkozása volt az egyik kedvenc részem, hogy miért nem árulom el. De sokat nevettem rajta.

Visszatérve a regény mondanivalójához, nemcsak azért tetszett, mert a barátságról szól, hanem azért is, mert a félelem leküzdése is szerepel benne.

Viszont nagyon meglepődtem azon, ami Ditte múltjáról derült ki. Vajon ez mennyire van kihatással, a mostani életére és arra, ahogyan él. Szerintem sokban, viszont ezt mindenki döntse el majd saját maga.

Sok olyan karakter volt benne, akiben kellemesen csalódtam. Bár nem éppen leányregény, de a regény első oldala sokakat megtéveszthet, ahogyan engem is.

Ez ne vegye el senkinek a kedvét attól, hogy elolvassa, hiszen az írónő bemutatja a külföldi neves írók életének egy részét. Nem minden az, aminek látszik. Mindennek van előnye és hátránya, ahogy ennek a szakmának is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ella Steel: Sors-döntő (Sors I.)

Most egy olyan könyvről szeretném elmondani a véleményemet, amelyet többször olvastam már. Eddig 2x lett bővítve Ella Steel: Sors-Döntő (Sor...