2024. január 22., hétfő

Bogár Erika: Széttört akkordok

Sokszor nem értem magam, miért tologatom néha a könyvek elolvasását. Így jártam Bogár Erika: Széttört akkordok című regényével is. Most, hogy így elolvastam, valahol érthetővé vált, mert Erika nem könnyű romantikus kapcsolatot tár az olvasók elé.

Bogár Erika:
Széttört akkordok


Tartalom:

Peti, a győri Hideglelés rockegyüttes vezetője nagy reményekkel tekint a közelgő nyárra, hiszen egy New York-i vendéggitárost vár.
Josh érkezése az új lehetőségek mellett kihívások elé is állítja a zenekart. Felkészülésüket a kiugrást jelentő koncertturnéra rejtélyes, megmagyarázhatatlan balesetek hátráltatják.
Peti egyetemre készülő húga, Gitta és az öntörvényű zenész között kialakuló mély vonzalom felforgatja a lány hétköznapjait és veszélybe sodorja a testvérek addigi jó viszonyát.

Zene – Misztikum – Romantika

Véleményem:

Vannak az életben olyan történetek, amelyek nehéz olvasni, és nem a nyelvezet vagy a stílus miatt, hanem a mondandó és a cselekmények miatt. Na Bogár Erika könyve számomra ilyen volt.

Nagyon bele tudtam magam élni egyes szituációkba. Volt, hogy nevettem, mosolyogtam vagy éppen a könnyeimet törölgettem.

Most, olvasás után, úgy érzem, hogy elvesztem. És nem csak Josh keresi az útját és önmagát, hanem én is. Sokszor azon vettem észre magam, hogy mi történhet meg a való világban is ebből és mi nem. Rá kellett jönnöm arra, hogy bármi megtörténhet.

Hiszen magáról az életről írt az írónő. Ezért is emésztettem meg nehezen a történetet.

Peti, Gitta és Josh története nem mindennapi. Komoly problémákat boncolgat. Bemutatja azt, hogy ki hogyan éli meg a hírnevet. Mennyire nehéz beilleszkedni egy idegen országban, ahol még sosem jártál. Megmutatkozik, hogy mennyire fontos a barátok támogatása és az, hogy ne csak a sült galambot várjuk, hanem tegyünk meg mindent a változásért. De vajon milyen irányba érdemes változni? Mennyit bír ki egy törékeny kapcsolat? Vajon a boldogság a legnehezebb pillanatban is megtalál?

Néha most sem értem meg, hogy Gitta, hogy tud ennyire erős lenni. Hogyan tud küzdeni és mindent kockára tenni a szerelemért. De vajon megéri ez? Elveszíthet ez miatt egy olyan ember, aki egész életében vigyázott rá és szeretett?

De Josh élete sem könnyű. Talán körülötte van a legnagyobb felfordulás, és nem is egy titok lengi körül. De vajon segít neki az, hogy Franki a közös barát biztatására Petihez utazik Magyarországra? Vajon oda is elkísérik a szellemek? Végre megtalálja azt, amit mindig is keresett?

Tudom, sok a kérdés, de a válaszok egy részét megtaláljátok ebben a kötetben. És garantálom, hogy izgatottan fogjátok várni a folytatást. Hiszen számtalan kérdés fog megfordulni a fejetekben.

Ezt a regényt csak figyelmesen lehet elolvasni, és a sorok közt kell keresgélni, azért hogy megértsd és egy kész képet kapj. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy könnyed kikapcsolódást nyújt. De a stílus miatt könnyen olvasható. De nagyon elgondolkoztató is egyben, hisz akarva vagy akaratlanul is álmatlan éjszakákat okoz, mert az olvasó csak elgondolkozik egy-egy dolgon, amit olvasott. És tudat alatt párhuzamot húzhat akár a saját életével is. Ezért is jó ez a történet, mert a szereplők olyanok, mint mi magunk, a barátaink, ismerőseink vagy a szomszédjaink.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ella Steel: Sors-döntő (Sors I.)

Most egy olyan könyvről szeretném elmondani a véleményemet, amelyet többször olvastam már. Eddig 2x lett bővítve Ella Steel: Sors-Döntő (Sor...