2023. február 14., kedd

P.R.Reena: Megmenteni Viktóriát

Szeretném megköszönni P. R. Reena írónőnek a lehetőséget, hogy elolvashattam első regényét, amely a Megmenteni Viktóriát címet viseli. Ez a történet nem egy egyszerű vattacukorba csomagolt szerelmi sztori. A Megmenteni Viktóriát című regényben az akción, a romantikán és a meglepetésen kívül még az olasz maffia is nagy szerepet kapott.

P. R. Reena:
Megmenteni Viktóriát

Tartalom:

A Megmenteni Viktóriát egy erotikával megfűszerezett romantikus regény. Viktória és Viktor élete összefonódik, de ennek köze sincs a véletlenhez. A történet tizennyolc évvel ezelőtt Olaszországban kezdődik, mikor Viktória szüleit meggyilkolja a maffiakapcsolatokkal rendelkező nagybátyja. A tíz éves kislányt, a nála öt évvel idősebb Marco szökteti meg és ezzel megmenti, a biztos haláltól. Barátok és rokonok segítettek a két árván maradt gyereknek, akik testvérként nőttek fel. Magyarországon telepednek le. Viktória elvégzi az állatorvosi egyetemet és egy klinikán kezd dolgozni. Marco építkezési vállalkozást indít. Igyekeznek hétköznapi és normális életet élni.
Viktor NBSZ-nél (Nemzetbiztonsági Szolgálat) dolgozik, mint ügynök. Azt a feladatot kapta, hogy derítse ki mi után kutat az olasz maffia. Örömmel vállalja el a megbízást és beépül a terrorelhárítás egyik egységébe.
A klinikán találkoznak először, ahol kettejük között szinte azonnal lángra lobban a szikra. Szerelmük és életük azonban veszélybe kerül, mikor a lány múltja kopogtat az ajtón.

Vélemény:
5/5

Most fejeztem be az írónő első regényét, és azt kell mondanom tartogatott számomra meglepetéseket. Igazság szerint nem gondoltam volna azt, hogy egy erotikával fűszerezett romantikus regényt ilyen módon is meg lehet írni. Mert úgy éreztem, hogy egy romantikus családregényt olvasok. De ami meglepett az a finom erotika, amely helyet kapott a történetbe.
Tetszett az, hogy a karakterei élethűek, ami szerintem nagyon fontos, mivel az olvasó így jobban bele tudja magát élni a történetbe.
A regény elolvasása után kíváncsiságot érzek, mivel a drága írónő nem bízta a véletlenre a dolgokat, és függővégesre csinálta a könyvét. Csak azért, hogy mi olvasók még nagyobb izgalommal és kíváncsisággal várjuk a folytatást.
Az alaptörténet nagyon tetszett, nem csak a maffiás és a romantikus szál miatt. Hanem azért is mert az alaptörténetnek van egy nagyon fontos mondanivalója, ami nem más, mint a család a fontossága. Az most nem számít, hogy vér szerinti vagy fogadott családról beszélünk.
Olvasás közben kiderül az, hogy a főhősnőnek, Viktóriának, és a főhősnek, Viktornak sem nem volt könnyű élte. És ez független attól, hogy milyen körülmények közt nőttek fel.
Viktória számomra egy követendő példával megáldott karakter. Hiszen erős személyisége van, makacs és eléri a céljait. Harc nélkül sosem adja fel.
Ezért is vált ő az egyik kedvencemmé.
Nagyon szerettem még Marco, Viktor és Gábor karakterét is.
De be kell vallanom, nekem hiányos volt. Hiszen az írónő annyira élvezetesen írta le a kapcsolatokat. Mégis sajnáltam azt, hogy Viktor és Gábor kevésszer húzták egymás agyát, vagy szívesen olvastam volna, egy-egy gyermekkori történetet. Ez nekem hiányzott belőle. Sőt kicsit jobban meg is ismertem volna még Viktort, és Marcot is.
Viszont kicsit több visszaemlékezésnek is örültem volna.
Voltak kiszámítható és váratlan események is, de számomra mégis a vége volt a legmeglepőbb. Rengeteg kérdésre nem kaptam még választ. Nagyon várom már a folytatást, remélem hamarosan megjelenik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ella Steel: Sors-döntő (Sors I.)

Most egy olyan könyvről szeretném elmondani a véleményemet, amelyet többször olvastam már. Eddig 2x lett bővítve Ella Steel: Sors-Döntő (Sor...