2024. január 28., vasárnap

Rebecca Reed: Neon Moon

Szeretném megköszönni MKMT Mozgalomnak, Sky S. T. írónőnek és Rebecca Reed írónőnek, hogy elolvashattam első meleg regényét a Neon Moon-t, amely humoros és izgalmas történet. A szereplők hamar az olvasók szívéhez nőnek. Könnyen olvasható történet, kellemes esti kikapcsolódást nyújt az olvasónak.

Rebecca Reed:
Neon Moon

Tartalom:

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Apja halála után Alexander számos ingatlant örököl, mely egyikében egy meleg bár üzemel. Barátjával ellátogat a helyre, ahol rögtön kiszúrja magának Benjamint, a gyönyörű, kék szemű fiút. Benjamin párkapcsolatban él, ezért nem viszonozza Alexander érdeklődését, ráadásul egy verekedés miatt ki is dobatja a nagyképű, gazdag srácot a klubból. A váratlan közjáték szenvedélyes háborút indít a két fiú között. Alexander nem csak a klubot, de Benjamint is meg akarja szerezni magának. Az első találkozás alkalmával még egyikük sem sejti, hogy azon az estén életük legizgalmasabb kalandja kezdődött el.

Véleményem:
5/4,5

Ez volt az első könyvem az írónőtől, de bízom bennem hogy nem az utolsó. Rebecca Reed írónő Neon Moon regénye nem egy cukormázas történet. Vagy talán mégis?
Sokat gondolkoztam azon, hogy mit is írhatnék róla, mert engem ez a világ nagyon magába szippantott. Nem bántam meg, hogy időt szántam rá, hiszen rengeteg boldog percet okozott nekem.
Bár be kell vallanom, hogy együtt sírtam és nevettem a karakterekkel.

Könnyen megszerettem Bent, Alexet, Jacobot és a többieket.
Tetszett, hogy gördülékenyen olvasható történet volt és nem volt benne üres járat. Bár bevallom, hogy egy-egy részt még kicsit jobban is ki lehetett volna dolgozni, mert maradtak bennem bőven kérdések. Olyanok, amelyekre eddig nem kaptam sajnos választ. Ezért remélem, hogy az írónő úgy dönt, hogy ennek a résznek még ír egy befejezést, jó lenne újra találkozni a kedvenceinkkel. Bár voltak benne negatív karakterek, mégsem tudnám őket annak nevezni, kivéve talán Zeph volt párját, Curtist. Valami hiányzott nekem onnan, talán a negatív kisugárzásuk.

De viszont észrevettem fejlődést az írónő stílusába a regény eleje és vége között.
Ami érdekesnek tűnhet a történet szempontjából, hogy váltott szemszögből íródott, és három főbb karakter gondolatait is megismerhetjük. Itt viszont nekem hiányzott az, hogy a negyedik nem kapott legalább egy fejezetet, hogy az ő gondolataiba is belássunk. Mert kíváncsi lettem volna Zeph gondolataira is.

De az alaptörténet viszont nagyon is izgalmas volt, mert volt benne akció és izgalom is bőven. És bár a fiúk macsónak mutatták magukat egyes helyzetekben, mégis megismerhettük az érzékenységüket és sebezhetőségüket is. Olyan jó volt olvasni, hogy tényleg egy összetartó baráti kapcsolat alakult ki köztük, szinte már családi. A barátságuk hangulata engem Hajnal Kitti: Falak című regényére emlékeztet.

De ennek a regénynek mégis volt egy nagyon fontos mondanivalója, amelyet csak kevesen vesznek érte, ezt pedig a kitartást, a barátság és az összefogás. Nem hiába mondják azt, hogy bajban ismeri meg az ember, az igaz barátot.
Alexander és Benjamin kapcsolata nem lepett meg engem annyira, hiszen számítottam rá, de viszont a kapcsolatukat másképpen képzeltem el. Más felállásban, de kellemesen csalódtam. Szerintem számomra Jacob és Zeph jelentette a meglepetést. Érdekes volt olvasni arról, hogyan ismeri meg önmagát egy ember, aki egy ideig azt hitte másik világba tartozik. Szóval bátran ki merem jelenteni azt, hogy egy kötetben két történetet kap az olvasó. Alex és Ben, illetve Zeph és Jacob történetét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ella Steel: Sors-döntő (Sors I.)

Most egy olyan könyvről szeretném elmondani a véleményemet, amelyet többször olvastam már. Eddig 2x lett bővítve Ella Steel: Sors-Döntő (Sor...