2023. április 10., hétfő

Előolvasás: Lexie King: A jégszívű herceg (Fekete szív III.)

Az a megtiszteltetés ért, hogy megjelenés előtt elolvashattam Lexie King: A jégszívű herceg (Fekete szív III.) című regényét. Ez a regény sokkal sötétebb és sokkal több fájdalmat, titkot és szenvedést rejt magába, mint a sorozat eddigi megjelent részei. És ez nem minden, hiszen a regény elolvasása után, még több kérdés merül fel majd az olvasóban.
Megjelenés: 2023.04.28.

Lexie King:
A jégszívű herceg
(Fekete szív III.)

Tartalom:

Ő az én tönkretett, leigázott madárkám, aki éhezik a fájdalomra. Lelke sötét, elméje beteges. Mi ez, ha nem szerelem? Ha vér serken, testében vágy lobban; ha megsebzed, még több sebhelyet akar. Akarom. Vágyom rá. Beszippantott ez a sötét világ. Azonban fordult a kocka, mert a hatalom az én kezemben van… Elvette tőlem, én most elveszem tőle. Ilyen ez az élet: szemet szemért, fogat fogért. Elpusztítom a Föld felszínéről, mert hűtlenségre és árulásra kényszerítette. A szívét akarja, azonban azt sosem kaphatja meg.
Menekültem innen, tovább akartam lépni, de kilenc év hosszú idő. Belém költözött a mocsok összes arca, amit boldogan húzok ismét magamra. Suhanó korbácsok, fájdalmas kiáltások. Fiúként jöttem, férfiként távoztam, s most ismét itt vagyok. Üdv újra itthon, fiú.

Véleményem:
5/5

Nehezen írok most véleményt erről a regényről, így napokkal később az olvasás után. Hiszen ez a regény rendesen a padlóra küldött, mert sokkal sötétebb mint az eddigi megjelent részek, és sokkal több fájdalmat hordoz magában. Úgy érzem, hogy az írónő ennél a regénynél nem csak, hogy fejlődött de áttörést ért el. Hiszen olvasás közben volt egy olyan érzésem, hogy itt engedte igazán szabadra a fantáziáját. Egy másik oldalát ismerhetjük meg Lexie King írónőnek.
A sorozat második részéből megismert Troy történetét foghattam a kezembe. Nem titok, hogy nagyon nem volt szimpatikus karakter, sőt nem is tudtam őt hová tenni. Ezért nagyon kíváncsi voltam a folytatásra, és nem csalódtam.
Olvasás közben tudatosult bennem, hogy Troy és Luna története nem csak egy fekete és fehér tündérmese. Hiszen ez a küzdelemről szól, arról, hogy hogyan lehet tovább élni annyi megpróbáltatás után, amin ők keresztülmentek.

Troy karaktere nálam sokáig a utálom karakterek listáján volt, eddig a pontig. Mert végre megtudtam, hogy miért ilyen ő. Mi történt vele a múltban. Sokszor tévúton jártam de van egy olyan érzésem, hogy más olvasót is megtéveszt majd az írónő. Hiszen semmi sem az aminek látszik, főleg Troyal kapcsolatban. Őróla még annyit szeretnék mondani, hogy sok oldalát megmutatja az olvasóknak.

Luna számomra egy igen érdekes karakter volt. Neki egy igen eredeti és egyéni személye van. Hiszen, ami a múltban és a jelenben történt vele az nem törte meg őt. Hűséges maradt önmagához. Troyt épp ez zavarta benne, hogy nem tudja őt megtörni, sőt hazugságon se kapja.

De a kedvenc karakterem mégis csak Gonzalo volt. Az ő történetére nagyon kíváncsi lennék. Hiszen nem csak testőr és legjobb barát ő, hanem egy apai példakép Troy számára.

A történet sok mindent rejt magába, és rengeteg mindenre felhívja az olvasó figyelmét, ezért érdemes a sorok közé belátni. Hiszen a történetnek nagy tanulsága van, de ezt nem mindenki veszi észre.

Olyan jó volt olvasni a régi karakterekről is, és arról hogyan alakult az életük. Itt Colera és Lettyre gondolok. Ő nélkülük ez a rész nem lett volna ennyire izgalmas.
Sokat gondolkoztam azon, hogyha be kellene valamilyen zsánerbe sorolnom a sorozat ezen részét bajban lennék, mert nyugodt szívvel nem tudnám az erotikus-romantikusok közé sorolni. Hiszen sokkal többet rejt magában, mint egy erotikus-romantikus regény. A drak romantikus sem igazán illik rá, bár tartalmaz olyan elemeket is. De thriller és krimi elemek is vannak benne bőven. Hát igen ez egy eléggé összetett könyv lett. De megéri elolvasni, mert rengeteg titokra fény derül, és még több kérdésünkre megleljük a választ. Sok izgalmat és akciót is rejt magába a történet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ella Steel: Sors-döntő (Sors I.)

Most egy olyan könyvről szeretném elmondani a véleményemet, amelyet többször olvastam már. Eddig 2x lett bővítve Ella Steel: Sors-Döntő (Sor...