2023. július 28., péntek

Giuditta Fabbro - Abby Winter: Hagyaték

Most volt először szerencsém egy olyan párostól olvasni közös regényt, amelyiknek az egyik írójától már több regényt olvastam, míg a másiktól semmit. Érdekes volt látni, ahogy ez a két különböző világ találkozik egy kötetben, hiszen mind a két írónő beletett a maga kis világát. Ez az írópáros nem más, mint Giuditta Fabbro és Abby Winter írónők, a regény címe pedig a Hagyaték. Számomra sok meglepetést tartogatott ez a regény, hiszen mást kaptam, mint vártam.

Giuditta Fabbro – Abby Winter
Hagyaték
Tartalom:

Te mit tennél, ha egy pillanat alatt elvesztenél mindent, amire az egész életedet alapoztad? Michelle-nek egy szempillantás alatt felfordul az élete. Miután elveszíti a férjét, egyedül marad egy hatalmas hitellel a házán. Ha ez nem lenne elég, hamarosan kiderül, hogy a megtakarításuknak és minden spórolt pénzüknek nyoma veszett. Nyomozni kezd, és minél mélyebbre ás, annál több titokra derül fény. A titkok azonban csak addig azok, amíg más nem tud róluk. Amikor kiderül, hogy senki és semmi nem az, aminek látszik, saját életét is veszélybe sodorja. Végül olyan helyről kap segítséget, ahonnan egyáltalán nem számított rá. De vajon tényleg támogatják? Vagy csak a vesztét akarják? Kire számíthat, ha az életéről van szó?

Véleményem:
- karakterek: 5/5
- leírás: 5/4
- olvashatóság: 5/5
- romantikus szál: 5/4

Nem tudom pontosan miért, de nekem kicsit hiányérzetem támadt olvasás után. Bár lehet azért, mert lezáratlannak tűnik a történet számomra. Rengeteg kérdés maradt még bennem. De kezdem is az elején.

Izgatottan vettem a kezembe ezt a könyvet, mert kíváncsi voltam, hogy mit alkotott együtt Giuditta Fabbro és Abby Winter írónők.

Fura volt olvasni, mert bár ismerem Abby Winter írónő stílusát, sőt több regényét is olvastam már, mégse tudtam mire számítsak, mert még Giuditta Fabbro írónőtől nem olvastam semmit. Így tényleg izgalmas volt számomra ez a dolog.

Bár meg kell mondanom, kellemesen meglepődtem attól függetlenül, hogy nem azt kaptam, amit vártam.

Szépen kidolgozott történetet kaptunk. Tetszett, hogy voltak benne külön részek, amelyet nem a főszereplőnk mesélt el.

Sokszor sikerült engem is megtéveszteniük az írónőknek. Őszintén megmondom, azt hittem, hogy az új kapcsolat hamarább fog kibontakozni a főszereplő és mellékszereplő között, hiszen a kémia jelen volt, de nem olyan nagymértékben, mint az a többi könyvekhez képes megszokottá vált.

Úgy éreztem, kicsit visszafogott is lett ez a regény, bár a romantika kiemelkedő szerepet kapott.

Ha az egészet nézzük, kriminek mondanám. Volt benne fordulat, akció és titok bőven.

Megtudhatjuk milyen az, amikor úgy érezzük, hogy nem bírjuk tovább elviselni a gyászt. Az írópáros azt is megmutatja, hogy nem mindenkibe lehet megbízni. Vajon, akit a barátodnak tartottál az is marad? Mennyi és milyen titkokat képes elviselni egy kapcsolat? Kiben bízhatsz meg? Mindenki az, akinek mondja magát? Mennyire nehéz lehet másnak kiadni magad, mint aki vagy?

Ezekre a kérdésekre is választ kaphat az olvasó. Viszont figyelmesen kell olvasni, mert minden apró részlet, ami számunkra jelentéktelen lehet, elvezet a megoldáshoz.

Michelle története megmutatja azt, hogy mennyire nehéz a gyászt feldolgozni, úgy hogy a szeretett férfi halála után fény derül az igazságra. De milyen hatással lesz ez a hátrahagyott családra?

Egy férfi hagyatéka a Nő új élete. Vagy mégse?

Giuditta és Abby egy olyan történetet teremtett, amely folytatás után kiált.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ella Steel: Sors-döntő (Sors I.)

Most egy olyan könyvről szeretném elmondani a véleményemet, amelyet többször olvastam már. Eddig 2x lett bővítve Ella Steel: Sors-Döntő (Sor...