2023. október 10., kedd

Sky S. T. 5 tény amiért érdemes olvasni tőlem

A 5 tény, hogy miért olvass tőlem? című cikksorozat első részét hoztam el most nektek. Ennek a cikksorozatnak az lesz a lényege, hogy a szerzők/írók/költők 5 pontban írják le az olvasóknak, hogy miért is érdemes olvasni tőlük. Ezt azért találtam ki, mert egy kis önképet alkothat magáról az író, hiszen nem csak írói, olvasói szemmel is meg kell vizsgálnia a művét. Mi az, amit érdemes kiemelni, ami miatt más, mi az, ami miatt én is szívesen olvasnám a regény. De nem is húzom tovább a szót. Mai írónk nem más, mint: Sky S. T. írónő, akinek a regényei sokszor bár humorosak, de fontos mondandót is rejtegetnek az olvasó számára.

5 Tény, amiért ajánlom a könyveim:



Mert kizökkentem az olvasót a hétköznapi rutinból, elvarázsolom arra a néhány percre, órára, amíg olvas.

Mert alapvetően vidám és pozitív vagyok, és ezt a hangulatot türközi a legtöbb írásom is.

Mert mindig mutatok valamilyen egyszerű alternatívát az élet nagy problémáinak a megoldására

Mert a könyveimben csak annyi a tündérmese, amitől nem tényfeltáró riport lesz, hanem egy regény.

Mert a könyveim nem egyszerűen a valóságból, de a saját életemből táplálkoznak, ezért aki olvassa a könyveimet, az mindig kap egy jókora szeletet belőlem is.

1 megjegyzés:

Előolvasás: Sky S. T.: Most főzünk vagy dumálunk?

Hatalmas köszönettel tartozom Sky S. T. írónőnek, az MKMT Mozgalomnak és minden részvevőnek, aki közreműködött a könyv létrehozásában. Leh...