2023. október 27., péntek

Tarja Kauppinen/Koppány Tímea 5 tény amiért olvass tőlem

A 5 tény, hogy miért olvass tőlem? című cikksorozat első részét hoztam el most nektek. Ennek a cikksorozatnak az lesz a lényege, hogy a szerzők/írók/költők 5 pontban írják le az olvasóknak, hogy miért is érdemes olvasni tőlük. Ezt azért találtam ki, mert egy kis önképet alkothat magáról az író, hiszen nem csak írói, olvasói szemmel is meg kell vizsgálnia a művét. Mi az, amit érdemes kiemelni, ami miatt más, mi az, ami miatt én is szívesen olvasnám a regény. De nem is húzom tovább a szót. Mai írónk nem más, mint: Koppány Tímea/Tarja Kauppinen írónő, aki legújabb regényét a Ködcsempészt ajánlja az olvasók figyelmébe. 


5 Tény, amiért érdemes olvasni tőlem

Mert ez az első regényem a Delta Vision kiadónál – egy új út kezdete, mely némiképp más irányt képvisel, mint a korábbi könyveim. (Vadonatúj kötet, 2023. szeptember 25-én jelent meg.)

Mert a főszereplő felnőtt – nem pedig tizenéves vagy fiatal felnőtt. Hacsak nem egy újabb tini felnövéstörténetet keresel, akkor ez a te könyved lesz. Naiv, ábrándos fiatal lány főszereplő KIZÁRVA!

Mert pörgős és lendületes. Ez az eddigi legrövidebb regényem, így aki még nem olvasott tőlem, annak tökéletes kezdés lehet.

Mert nem bájolgós, nem szentimentális. Ha unod a mondvacsinált bonyodalmakat, a varázsütésre megjavuló antihősöket és a garantált happy endet, olvasd el ezt!

Mert a főszereplő férfi! A női szemszöges könyvekben gyakran több az érzelem, mint amennyi még nekem és a magamfajta racionális olvasóknak jólesik, úgyhogy ilyen jellegű megpróbáltatásoknak nem tettem ki szegény Hasturt. Épp elég baja van neki romantika és hasonlók nélkül is. 

Tarja Kauppinen/Koppány Tímea hivatalos oldala
Delta Vision Kiadó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Előolvasás: Sky S. T.: Most főzünk vagy dumálunk?

Hatalmas köszönettel tartozom Sky S. T. írónőnek, az MKMT Mozgalomnak és minden részvevőnek, aki közreműködött a könyv létrehozásában. Leh...