2023. november 8., szerda

Eve Red: Harag és vágy (Félelem és vágy II.)

 Szeretném megköszönni Eve Red írónőnek, hogy lehetőséget biztosított nekem arra, hogy elolvashassam, a nemrégiben megjelent Harag és vágy című regényét. Ezt a regényt már akkor vártam, amikor elolvastam a Félelem és vágy című regényt, amely a sorozat első része. Már az első részben Dárius a szívemhez nőtt, és nagyon kíváncsi voltam a múltjára és a jövőjére. És végre megérkezett a kérdéseimre a válasz.

Eve Red:
Harag és vágy
(Félelem és vágy II.)



Tartalom:

Darius ​Dimitrijevics Bikov a pakhan, Mark jobb keze és a legjobb barátja. Nem zárkózik el a kínzástól, gyilkolástól, ha arra kap parancsot. Darius egy karizmatikus, titokzatos férfi, aki már a születése óta a bűnözés világában él. Az anyja korán elhagyja, ezért nem tudja és nem is akarja a nőkkel elmélyíteni a kapcsolatát. Nina, egykori szerelme újból felbukkan az életében. Vajon meg tudja őt védeni a múltjától is?

Nina Ivanovna Volkov orvos, akinek az a legfontosabb, hogy a családja biztonságban legyen. Szeretetben nőtt fel, ennek ellenére mégis mindig rosszul választ párt magának.
Amikor találkozik Dariusszal, újra fellángolnak a rég eltemetett érzelmek. Jó döntés lenne, ha mellette állapodna meg? Az eszére vagy a szívére hallgasson inkább? A múltban már megégette magát, és az a hiba a jelenbe is elkíséri.

ÁRULÁS.
TITOK.
ERŐSZAK.
HARAG.
VÁGY.
SZERELEM.

Vajon van értelme átengedni magukat az érzelmeknek? Ennyi fájdalommal lehet közös jövőjük?

A Harag és vágy, a Félelem és vágy című regény folytatása.

Véleményem:
Olvashatóság: 5/5
Tartalom: 5/4
Romantika: 5/4
Akció: 5/5

Már nagyon vártam Dárius és Nina történetét, hisz megkedveltem ezt a párost, a Félelem és vágy kötetében. Márk mellett Dárius volt az, akinek a múltjába be akartam tekinteni. Meg kell mondanom őszintén voltak olyan fordulatok benne, amikről álmodni se mertem. A regény könnyed hangvételű, így az olvasó könnyen tud vele haladni. Bár érdemes a sorok mögé bekukkantani, mert ott mindenki megtalálja a fontosabb és bensőségesebb mondanivalót. A regény olvasása közben rengetegszer ráztam a fejem, hogy ilyen nincs. Hol mosolyogtam, hol a könnyeim törölgettem. Több alkalommal is összeszorult a szívem. Sok érzelem lapul meg a sorok közt. De a téma, amit az írónő feldolgoz nem könnyű, ez pedig a családon belüli erőszak. A történetet a maffia árnyéka is körül lengi.

Vajon sikerül a két főszereplőnek a múlton túllépnie? Vagy egy tévedés fogja az egész kapcsolatukat meghatározni?

Vannak titkok amelyek mindent megváltoztatnak. De vajon a jó irányban?

Minden ki fog derülni időben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ella Steel: Sors-döntő (Sors I.)

Most egy olyan könyvről szeretném elmondani a véleményemet, amelyet többször olvastam már. Eddig 2x lett bővítve Ella Steel: Sors-Döntő (Sor...