2024. március 8., péntek

Mátyás Mónika: Ádám naplója (Pataki Sára II.)

Tavaly születésnapomra Mátyás Mónika meglepett engem Ádám naplója című regényének e-book verziójával. Most éreztem hozzá elég erőt, hogy elolvassam, és megtudjam, mi történt az egyik kedvenc karakteremmel Sára halála után. Szóval köszönöm a lehetőséget az írónőnek, hogy elolvashattam.

Mátyás Mónika:
Ádám naplója
(Pataki Sára II.)


Tartalom:

Ádám beletemetkezik a munkába, igyekszik tovább élni az életét, immáron Sári nélkül.
Egy napon e-mailt kap a távol élő barátjától, aki meghívja arra a csodálatos hawaii szigetre, ahol Ádám Sári hamvait az óceánba szórta.
Ádám rövid távra tervezi a nyaralást, de egy természeti katasztrófa ott marasztalja.
Vajon sikerül túllépnie a gyászon és újra rátalálni a szerelemre?

Véleményem:

Valahol vártam is, hogy elolvashassam végre ezt a történetet, de tartottam is tőle. Hogy miért? Mert a Pataki Sára naplója című regénye az írónőnek nagyon megviselt lelkileg, és attól tartottam ez is valahol arról fog szólni. Hát nagyobbat nem is tévedhettem volna. A folytatás, ami Ádám naplója címen jelent meg, igazság szerint a történtek után 2 évvel folytatódik, de nagyon érezni azt, hogy a főhősünk még nem tette túl magát az eseményeken. Nem is csoda, hiszen ami körbeveszi őt, az mind a múltra emlékezteti. Sokan gondolhatnák azt, hogy ennyi idő után illő lenne továbblépni. De nézzünk mélyen a szívünkben. Mi vajon tovább tudnánk lépni kettő, öt vagy akár tíz év múlva ilyen tragédián, ha állandóan ott kering a „szelleme” körülöttünk. Nem hiszem.

Viszont tényleg jó volt olvasni azt, hogy Ádám annyi szörnyűség után végre révbe ért. De ez az út nem volt éppen zökkenőmentes.

Bettiben egy olyan lányt ismertetünk meg, aki erős és küzdő szellem, bár maga is menekül a múltja elől.

Két erős ember, akik sebzett szíve és lelke összetalálkozik egy távoli szigeten. Azt hiszem, ez a mondat sok mindent elárul. Élveztem, hogy megismerhettem Ádám gondolatait és küzdelmeit, újrakezdését a történtek után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Előolvasás: Sky S. T.: Most főzünk vagy dumálunk?

Hatalmas köszönettel tartozom Sky S. T. írónőnek, az MKMT Mozgalomnak és minden részvevőnek, aki közreműködött a könyv létrehozásában. Leh...