2024. április 23., kedd

Rebecca Reed: Az én váram

Szeretném megköszönni Rebecca Reed írónőnek a lehetőséget, hogy elolvashattam az Az én váram című romantikus regényét. Ez a regény tele van titkokkal, szenvedéllyel és küzdelemmel. Nem hiába van az mondás, hogy Az én házam, az én váram! erre a legjobb példa ez a regény.

Rebecca Reed:
Az én váram


Tartalom:

Jamina ​váratlanul megörökli a nagyszülei házát a hozzá tartozó kisebb szállodával együtt. A lány kénytelen feladni a terveit, és egy másik államba költözik, hogy tovább tudja vinni a családi örökséget. Nagy lelkesedéssel vág bele az új életébe, ám akkor még nem tudja, hogy milyen megpróbáltatásokkal fog szembenézni. Hamar rájön, hogy a szállodát fel kell újítani, ezért ideiglenesen kénytelen munkát vállalni. A véletlen összehozza Kaidennel, akiről kiderül, hogy építész, ezért őt bízza meg a munkálatokkal. Rövid idő alatt szerelem bontakozik ki köztük, ám a férfinak menyasszonya van. Hiába töltenek csodálatos napokat együtt, a férfi nem bontja fel az eljegyzését, és időt kér a lánytól. Miközben Jamina az érzéseivel küzd, különös események sora veszi kezdetét, melyek végén az élete is veszélybe kerül. Úgy tűnik, hogy valaki meg akarja szerezni az örökségét, és mindent megtesz, hogy elüldözze őt a városból. Hatalmasat csalódik szerelmében, de a lány nem törik meg. Bármi is történik körülötte, bármilyen nehéz is, ő kitart. Vajon ki áll a dolgok hátterében? Az ügyvéd, aki megfenyegeti? Talán az expasija, akit kidobott? Netán Kaiden menyasszonya, aki féltékeny? Vagy maga Kaiden, aki becsapta őt? Az izgalmas romantikus regény végén minden kiderül!

Vélemény:

karakterek: 5/4
leírás: 5/3
olvashatóság: 5/5
humor: 5/3
izgalom: 5/5
logikai szál: 5/5
romantikus szál: 5/5

 Ez volt az írónőtől az első olyan regényem, amely hetero párkapcsolatról szól, és meg kell mondjam, nagyon tetszett ez az oldala is. Viszont innen hiányoltam a humort, amely annyira jól jellemzi az írónő stílusát. Bár voltak benne csínytevések, amelyeket felnőttek követtek el, de az mégis más volt, mint az eddig olvasott regényeiben. Az alaptörténet igen érdekes volt, hiszen megismerhettük Jaminát, egy erős és független fiatal nőt, aki lehetőséget kap, hogy kipróbálja magát, mint szállodaigazgató és tulajdonos. Viszont ez nem olyan egyszerű, mint azt gondolja az olvasó, mert a lány rengeteg nehézségbe ütközik, főleg miután betoppan az életébe Kaiden, az építész. Ez nem egy szimpla szerelmi történet, mégis nagy hangsúly van fektetve a bizalomra. Sokáig gondolkoztam azon, hogy mit is mesélhetnék erről a regényről. A karakterek szépen ki voltak dolgozva. A jó és a gonosz karakterek is. Ebben a regényben láttam fejlődést a negatív karakterek részéről, hiszen amit eddig olvastam tőle, a negatív karakterekből hiányzott nekem egy plusz, amit itt megkaptam.
Jamina karaktere szerintem példaértékű volt, minden nő példát vehetne a kitartásáról és akaraterejéről.
Kaiden karaktere viszont sok meglepetést okoz majd az olvasóknak, hisz nem minden a felszín. A leírás tetszett, mégis kicsit hiányos volt nekem. Kicsit jobban megismertem volna a parkot, ami a házhoz és a szállodához tartozott. Esetleg utazás közben a tájról, amin áthaladt. Szerintem ez csak egy kis pluszt vitt volna bele, ha a városról is mesél, és azokról a helyekről, ahol a főhősnőnk bemutatja a házakat. A regény könnyen olvasható és egy gördülékeny. A történet maga nem hosszú, így pár óra alatt elolvasható. A romantikus szállal nem volt semmi gondom, hiszen valódi érzelmeket ír le az írónő. Sőt aki kicsit is a sorok közé lát, az észreveszi a küzdelmet is.
A regény megmutatja azt is, hogy mennyire értékesek lehetnek a régi kapcsolatok, esetleg ismerősök. Kiderül, hogy ki áll melletted és ki van ellened. Mert a főszereplőben minden női olvasó kicsit magára ismerhet.
A regény végén derül ki minden, bár vannak utalások a történet kimenetelére, mégis sok meglepetést okoz. Így napok után úgy érzem, hogy ott nagyon is megindult az élet, és az olvasónak olyan érzése van, hogy olvasná tovább. Ez azért is van, mert rengeteg kérdés merül fel az emberben. Sok miértre nem kapjuk meg a választ, hiába gondolunk vissza a történetre. Ezért számomra kicsit lezáratlan lett. Ettől függetlenül remek kikapcsolódást nyújt a romantika kedvelőinek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Előolvasás: Sky S. T.: Most főzünk vagy dumálunk?

Hatalmas köszönettel tartozom Sky S. T. írónőnek, az MKMT Mozgalomnak és minden részvevőnek, aki közreműködött a könyv létrehozásában. Leh...