2023. június 12., hétfő

Anna Raven: Kéjlak "Alison"

 Szeretném megköszönni Anne Raven írónőnek, hogy elolvashattam a napokban megjelent regényét, amely a Kéjlak címet viseli. Ez a regénye az alaptörténet miatt egészen más, mint az eddig megszokottak, de remek kikapcsolódást nyújt minden erotikus könyv rajongónak. Mert ebben a regényben inkább az erotika dominál most, mint a romantika.

Anne Raven
Kéjlak
Tartalom:

Hamis ​világba léptem, ahol a gyönyör és a kéj a túlélés színjátéka volt.

Azon a napon minden megváltozott, reggel még Allison voltam, este valaki más. A csalódás maga alá gyűrt és végzetes hibára sarkallt. Eldobtam a gátlásaimat, hogy megmentsem önmagam és ez örökre megpecsételt, megölte bennem a reményt a boldogságra. Legalábbis ezt hittem, amíg nem találkoztam Jake Wilsonnal.
A távolságtartásától megfagyott a levegő, a szemében lévő sötétség pedig messziről figyelmeztetett, tartsam magam távol tőle. Én mégsem voltam elég óvatos. Felkészületlenül ért az a vonzalom, ami felé húzott. Túl közel engedtem. Olyasmire vágytam, amire nem szabadott, és közben végig tudtam, amint rájön, hogy ki vagyok, meggyűlöl majd.

Vajon csak a sors akar csúfot űzni belőlem, vagy ez egy második esély az élettől?

A Kéjlak egy megrázó és izgalmas történet. Éld át minden percét és lépj be egy olyan világba, ahol még nem jártál. És ha elolvastad, garantáltan másképp nézel majd a szerelemre, az erotikára és az életre.

Véleményem:
5/5

Nagyon szeretem az írónő könyveit, de ez a regénye valahogy távol áll tőlem. Pedig az alaptörténete remek, de mégis a női karakter miatt idegennek érzem.
Kedvenc karaktereim Jacke és a kislánya, Emily. Ők ketten nagyon a szívemhez nőttek.
De kezdem is az elején.
Az alaptörténet, ahogy már említettem, nagyon is tetszett, mivel két igen karizmatikus karaktert ismerhetünk meg a két főszereplő Alison és Jack személyében. Mindkét személynek megvan a maga stílusa és démona. Ebben a kötetben szó szerint két világ találkozását ismerhetjük meg.
Ennek van egy érdekessége is, mivel az olvasó megszokta, hogy két másik társadalmi rétegbe tartozó ember megismerkedik egymással, de mi van akkor, amikor egy ember tartozik két társadalmi rétegbe is? Ezt vajon mennyire nehezíti meg az ember életét lelkileg? Vajon tényleg lehet kettős életet élni, vagy minden kiderül egyszer?
Ezekre a kérdésekre választ kaphatsz Anne Raven írónő regényében. De ez nem minden, hiszen az alaptörténetnek egyik karakterére, Alisonra érvényesek ezek a kérdések. Neki is döntenie kellett az életéről, hogy hogyan is tovább.
Én személy szerint nem ítélem el a döntését, mégsem tudok egyetérteni vele, hiszen tanult, okos nőről van szó, akinek az élete másfelé is terelődhetett volna, mégis ezt az utat választotta.
A másik főszereplőnk Jack, aki egyedül neveli a lányát, Emilyt.
Na, ő az a szereplő, akiért nagyon fájt a szívem, mert bár sokáig magát okolta a történtek miatt, mégis be kellett látnia azt, hogy sokáig nem mehet így, hiszen gondoskodnia kell a lányáról. Bár a szüleire számíthatott addig, míg el nem költöztek a munkája miatt, ahol már nem volt segítsége. Vagy mégis?
A szomszéd kutyája lett a kislány legjobb barátja, apja bánatára.
Vajon a férfinek sikerül túllépni a múlton annyira, hogy új életet tudjon kezdeni a lánnyal? Mennyi kínt bír elviselni egy apa akkor, amikor látja, hogy szenved a lánya? Vajon ki tudnak alakítani egy igazi apa-lánya kapcsolatot? Megszólal Emily valaha?

Ez mind kiderül a történetből.

Bár nem ez lett az írónőtől a kedvenc történetem, mégis fontos számomra a mondanivalója, ami pedig a család ereje. Az, hogy megmutatta, nem csak a nőket viseli meg a múlt és a jelen.
De nagyon jól megoldotta a váltott szemszöged részeket. Így mélyebben belelát az olvasó Alison és Jack gondolataiba. De úgy érzem, hogy az írónő ebbe a történetében a férfi szereplő életébe sokkal jobban bele tudta élni magát. Mintha ő arra termett volna, hogy nő létére a férfi gondolkodást tárja a világ szeme elé.
Alison karakterét nem tudom hová tenni. Néha úgy éreztem, hogy egy érett felnőtt nő, de néha viszont fel tudtam volna pofozni, hiszen voltak hisztis pillanatai is, ami nagyon nem ment a karakteréhez.

A regény erotikus részén az írónő fejlődött, hiszen bátrabban mert róla írni. Szókimondóbb a regénye ezen része.

Szóval, aki szereti azon fajta történeteket, amelynek van mondanivalója és nem fél a nehezebb témáktól sem, azoknak bátran ajánlom.

Anne Raven hivatalos oldala

Álomgyár Kiadó




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Előolvasás: Sky S. T.: Most főzünk vagy dumálunk?

Hatalmas köszönettel tartozom Sky S. T. írónőnek, az MKMT Mozgalomnak és minden részvevőnek, aki közreműködött a könyv létrehozásában. Leh...