2023. december 30., szombat

Veda Sylver: Dermedt szívek

Szeretném megköszönni Veda Sylver írónőnek, hogy lehetőséget biztosított nekem arra, hogy elolvastassam a Dermedt szívek című, romantikus karácsonyi történetét. Olvastam már az írónőtől, de komolyan nem ilyenre számítottam. Mert a Dermedt szívek című történetére azt hittem, hogy egy kis szívmelengető történet lesz, kis cukormázzal, hát ettől hatalmasabbat nem is tévedhettem volna.

Veda Sylver:
Dermedt szívek


Tartalom:

Egy véletlen, de sorsszerű találkozással kezdődött…
Egy történet az összetartozásról, családról, szenvedélyről és egy különleges szerelemről, ami a hófödte hegyekben született.
Nina Keller, az ambiciózus jogászlány épp csak megkapja élete gyakornoki állást, amikor egy váratlan hívás miatt vissza kell térnie gyermekkora helyszínére, ahol immár tizenöt éve nem járt. Ráadásul nem sokkal karácsony előtt. Azonban hiába festői szépségű és meghitt az alpesi vidék, benne csak rossz emlékeket idéz. A háta közepére sem kívánja az egészet, és azt a három gyermeket – a féltestvéreit is –, akikre három hétig vigyáznia kell.
Ha pedig az új kihívások és a fájdalmas emlékek nem volnának elegendők, a szerelem is betoppan az életébe. De vajon mi történik, ha két megtört szív találkozik? Nina és Alexander között az első perctől érezhető a kölcsönös vonzalom, azonban úgy tűnik, hogy a boldog beteljesedéshez rögös út vezet. Ha egyáltalán vezet…

Véleményem:

Az ember élete felborul, amikor elveszti azokat a személyeket, akiket a világon a legjobban szeretett, még akkor is, ha valamelyikkel nem tartotta a kapcsolatot.

Ez a történet szólhatna erről az egy mondatomról is, viszont az túl egyszerű lenne. Mert akkor a veszteségre lehetne összepontosítani, és nem arra, ami valójában történt Ninával a könyvben.

Rengeteg romantikus történetet olvastam már, viszont kevés olyat, ami ennyire összetört. Talán pont azért, mert karácsony amúgy is a szeretet ünnepe és én éppen akkor olvastam el. Sírtam, sőt zokogtam rajta, főleg a vége felé.

Ha egy olvasó egy karácsonyi történetet a kezébe vesz és olvasni kezd, nem az az első gondolata, hogy milyen bonyodalmak veszik körül a főhősöket. Hanem az, hogy mennyire cuki.

Viszont ez a történet több mint egy karácsonyi történet. Tele van félelemmel, viaskodással önmagukkal szemben, reménnyel, vággyal és szeretettel, küzdelemmel.

Megmutatja, hogy mindig van remény.

Nina és Alexander történetét egy szóban nem lehetne leírni, hiszen mind a két főhősnek megvannak a maga titkai és küzdelmei.

Ninának szembe kell nézni a legnagyobb feladattal, amit valaha kapott. Három hétig vigyáznia kell a féltestvéreire, akiket soha nem látott. De ez nem minden, a múltja démonait is le kell győznie. Sőt, sok kérdésére már nem kaphat választ.

Ezt mind, hogy tudja elfogadni? Megbirkózik a feladattal vagy elmenekül előle? Minden kiderül.

Alexander élete sem egy álom. A félelem és aggodalom lengi körül, de amint megismerkedik Ninával, ez kicsit háttérbe szorul. Úgy érzi, megtalálta azt az ember, akiben bízhat, aki vele marad még a legnehezebb időkben is. De vajon a lány hogy fogadja az ő titkát? Mennyire erős ez a vonzalom köztük? Vajon van remény a férfi számára, vagy elnyeli a sötétség, amit a félelem és az aggodalom idéz meg?
Minden kiderül. Én nem bántam meg, hogy elolvastam, hiszen magában ez egy roppant szívmelengető, de egyben szívfacsaró történet is. És a legvégén kiderül, hogy vannak még csodák?







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ella Steel: Sors-döntő (Sors I.)

Most egy olyan könyvről szeretném elmondani a véleményemet, amelyet többször olvastam már. Eddig 2x lett bővítve Ella Steel: Sors-Döntő (Sor...