2024. január 18., csütörtök

Jenei András 5 tény, amiért érdemes olvasni tőlem

A 5 tény, hogy miért olvass tőlem? című cikksorozat újabb részét hoztam el most nektek. Ennek a cikksorozatnak az lesz a lényege, hogy a szerzők/írók/költők 5 pontban írják le az olvasóknak, hogy miért is érdemes olvasni tőlük. Ezt azért találtam ki, mert egy kis önképet alkothat magáról az író, hiszen nem csak írói, olvasói szemmel is meg kell vizsgálnia a művét. Mi az, amit érdemes kiemelni, ami miatt más, mi az, ami miatt én is szívesen olvasnám a regény. De nem is húzom tovább a szót. Mai írónk nem más, mint: Jenei András, akinek több regénye, illetve könyvsorozata jelent meg. Több zsánerben ír, így nagyobb olvasótábora van és több korosztályt elér.


5 Tény amiért érdemes tőlem olvasni:

- Azért olvass, mert Te úgy döntöttél ( borító, fülszöveg, ajánlás,
belelapozás, könyvelőzetes ) alapján, hogy érdekel az adott kötetem,
írásom.

- Azért olvass engem, mert minden könyvemben benne vagyok( múltam és
jelenem, de akár egy az egyben is ) ; a karakterek időnként teljesen
az én véleményem, gondolataim, vágyaim adják át neked, az én életemből
mesélnek a magukén át és adott helyzetben én is hasonlóan tennék…

- Azért olvass engem, mert nem fogsz unatkozni; mindegy, hogy milyen
zsánerből választanál, hiszen a sok műfaj mindegyikében pörgetem a
történéseket.

- Azért is olvass tőlem, mert minden írásomban, történetemben
nemcsak találsz elvarratlan szálat, amit te magad a fejedben úgy
variálsz, ahogy szeretnéd, de saját gondolataid is beépülhetnek
egy-egy kalandba a regényeimben.

- Azért olvass engem, hogy aztán csakis őszintén elmondhasd nekem és
a nagyvilágnak is miért tetted; mi tetszett, mi nem és minek mi a
háttere és oka. Minden ilyet szívesen várok és jónéven veszem, ha
tetszik az olvasmány, ajánld majd másoknak is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Előolvasás: Sky S. T.: Most főzünk vagy dumálunk?

Hatalmas köszönettel tartozom Sky S. T. írónőnek, az MKMT Mozgalomnak és minden részvevőnek, aki közreműködött a könyv létrehozásában. Leh...