2024. április 2., kedd

Hajnal Kitti: Falak

Néha az ember úgy érzi, hogy amelyik könyvet szerette, azt időnként el kell olvasnia újra meg újra. Én is így vagyok Hajnal Kitti: Falak című könyvével. Az itthoni eredeti példányom már rongyosra olvastam, most volt szerencsém a bővített javított kiadást is olvasni, amelyet köszönök az írónőnek és a Fairbooks Kiadónak, hogy karácsonyi ajándékként ingyenessé tettek az olvasók számára.

Hajnal Kitti:
Falak


Tartalom:

Te hazudtál már magadnak? Próbáltál valaki más lenni?

Áronnak egészen jól megy, amikor azonban új albérletbe költözik, a lelke mélyén sejti, hogy teljesen fel fog fordulni az élete, és nem csupán új, hanem régi kihívásokkal is szembetalálja magát.

A főbérlője, Márk nyíltan meleg, és abszolút úgy él, ahogy neki tetszik. Áront először megdöbbenti, majd elvarázsolja ez az őszinte hozzáállás, amikor pedig megismeri Márk barátait, olyan útra lép, amire korábban sosem mert volna…

Véleményem:

Nagyon szerettem mindig is Mark és Levente történetet mióta elolvastam. Sőt mindig is sokat nevettem az írónő humoros stílusa miatt, amellyel ezt a regényt írta. Most is jókat kuncogtam rajta. Viszont érdekes volt olvasni így, bővítve őket, hiszen többet kaphattam belőlük egy kicsit. Az alap történet nem változott. És ennek örülök a legjobban, talán csak jobban ki lett emelve az, hogy mit gondol magáról Mark. Miért fél és miért tagadja meg önmagát. Illetve jobban megismertük Levente gondolatait is.
Mark és Patrik továbbra is kedvenc karakterek maradtak. Markot a humora miatt szerettem a legjobban. Patrikot pedig a hatalmas szíve és az őszintesége miatt. Bár talán a bővítés rájuk is kihatott, annyiban, hogy még hülyébbek együtt, de mégis Patrik tudja csak irányítani Markot. Alig várom, hogy az ő történetük ismét megjelenjen akár bővítve is.
A csapatból mindenkiről olvasnék a szívem szerint. A végén a novella pedig imádtam, nagyon kellett oda, hogy még egy kicsit kapjunk belőlük.

Viszont tényleg érdekes dolog az, hogy ilyen komoly témát boncolgató regényt ennyire jól meglehet írni. Ami nekem hiányzott az első kiadásból, azt megkaptam a másodikban. Viszont úgy érzem, hogy az írónő végére mert kiteljesedni. Nem fogja vissza magát. Így még élvezőbbé téve a történetét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Előolvasás: Sky S. T.: Most főzünk vagy dumálunk?

Hatalmas köszönettel tartozom Sky S. T. írónőnek, az MKMT Mozgalomnak és minden részvevőnek, aki közreműködött a könyv létrehozásában. Leh...