2024. május 22., szerda

Judith Whimsey: Abban a pillanatban

Szeretném megköszönni Sky S. T. írónőnek, az MKMT Mozgalomnak és Judith Whimsey, hogy elolvashattam a nemrég e-könyvként megjelent legújabb könyvét, amely hamarosan érkezik nyomtatott formában is. Fő központot a zene és a könyvek világa alkotják, sok más mellett. Ez a kötet pedig nem más, mint Judith Whimsey: Abban a pillanatban című regénye.

Judith Whimsey:
Abban a pillanatban


Tartalom:

A könyvesbolt a menedékem egészen addig, míg egy nap, Noah, a Rockbang virtuóz gitárosa villámcsapásként megérkezik a világomba. Ő egy híres rocksztár, míg én csak egy félénk könyvmoly vagyok. Vele olyan, mintha egy új fejezetet fedeznék fel az élet könyvében.

Sosem gondoltam volna, hogy ilyen könnyű szerelembe esni. Kezdve a véletlen találkozástól, egészen a félszeg mosolyon és a túlméretezett szemüveg mögül előbukkanó félénk pillantásig; nyugodtan mondhatom, nem csak az elektromos gitárom az, ami izzik.

De a hírnév nem egy lassú, andalító ballada, hanem őrült, fejrázós rock. Vajon a szerelmünk megállja a helyét a káoszban, vagy elvesz a villogó fények és a sikoltozó rajongók tömegében?

Véleményem:

Ezt a regényt körül veszik az érzelmek. Nem ez az első regény, amit az írónőtől olvastam, viszont ebben fogott meg valami. Talán azért is lett közelebb ez a történet a szívemhez, mert a zenéről és a könyvekről is sok szó esik benne.

Tetszett, hogy a regény váltott szemszögből íródott, így bátran mondhatom, hogy Noah és Amy gondolatait és küzdelmeit is megismerhettük. Megmondom őszintén, számomra egy kicsit gyorsan haladtak a dolgok egészen az első akadályig, aztán minden lelassult.

Örülök neki, hogy nem félt sem a női, sem a férfi érzelmi világáról írni Judith. Mert sokan csak az egyikre koncentrálnak jobban. És ezért volt sokszor olyan érzésem, hogy a másik főszereplő, sokszor csak megtűrt vagy mellékszereplővé avanzsált.

Viszont a másik, ami tetszett az a barátság. Hiszen itt az írónő az igazi barátságot mutatja be, azt amikor, ha szívatják is egymást a felek, akkor is tudják, hogy a bajban is együtt vannak.

Több helyen hiányérzetem volt, hogy ebből vagy abból a jelenetből kicsit több is kihozható lenne. De persze ez miatt nem csökken az élvezhetősége a regénynek. Sőt, megmozgatja a fantáziát.

Sokszor elgondolkodtam ezeknél a jeleneteknél, hogy mi történhetett. Mennyire kemény út vezette a szereplőket oda ahová eljutottak. Milyen érzelmi mélységeket és magasságokat élhettek át akkor.

A történet két különálló világ találkozását meséli el. Megmutatja a romantikus lelkeknek, mint én is vagyok, hogy ha harcolsz az álmaidért/céljaidé elérheted. Nincs lehetetlen, csak kitartás kell.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Előolvasás: Sütő Éva: Olivia Fox naplója

Szeretném elsősorban a töretlen bizalmat megköszönni Sütő Éva írónőnek, az MKMT Mozgalomnak és a Helma Kiadónak . Hálás vagyok nekik, hogy...