2024. május 18., szombat

Rebecca Reed: Tizennyolc plus 1. (Tizennyolc plusz I.)

Szeretném megköszönni Sky S. T. írónőnek, az MKMT mozgalomnak és Rebecca Reed írónőnek, hogy ismét bizalmukba fogadtak, és elolvashattam Rebecca Reed: Tizennyolc Plusz 1. (Tizennyolc Plusz I.) részét, amely egy novelláskötet. Ebben aztán tényleg minden van. Négy történet, amely elkalauzol minket a fantasy és a sci-fi világába.

Rebecca Reed:
Tizennyolc Plusz 1.
(Tizennyolc Plusz I.)


Tartalom:

Párzási ösztöntől vezérelt vérfarkas leszármazottak. Emberek, ám időnként állatként viselkednek. Egy életre választanak párt maguknak, de jobb messzire elkerülni őket. Lena és Dominic mégis a közelükbe merészkedik…
Egy távoli jövőben a gépek helyettesítik az embereket. Nem csupán a munkában, de az ágyban is.
Abby szexrobotokat tesztel egy olyan embernek, aki maga is úgy viselkedik, mint egy robot.
Leonard cégtulajdonos. Ha a fejlődésről van szó, megingathatatlan. Csakhogy találkozik Joellel, aki pont az olyanok ellen harcol, mint ő…
Négy történet, négy izgalmas kapcsolat. Hol fülledten erotikus, hol mélyen érzelmes, hol fájón megrendítő, viszont mindegyikben van egy közös: ez pedig a szerelem.

Tartalom:

Sosem volt titok, hogy szeretem az írónő műveit. Ezért is vártam ezt a kötetet izgatottan, mert tudtam, hogy más lesz mint a többi. Olvastam már rövidebb/hosszabb novellákat Rebeccától, de azok mind romantikusak, erotikusak voltak. Volt köztük LMBTQ+ és volt heteró szerelem is. Sőt szinte az összeset olvastam már, amit írt. De őszintén megvallva el sem tudtam volna róla képzelni, hogy valaha sci-fi-re adja a fejét. Ez volt számomra a legnagyobb meglepetés ebben a kötetben. Viszont megvallom a fantasyba sem csalódtam, de nem is csoda, hiszen a termékenysége mellett hatalmas az írónő képzelőereje. Ami számomra annyit jelen, hogy minden adott egy jó fantasyhoz.

Így nem kérdés a két leszármazott története volt eme kötetben a kedvencem. Julien és Orlando története sokszor csalt mosolyt az arcomra, vagy éppen a hajam téptem tőlük.

Annyira tipikus férfiak ők ketten, hogy az már nekem szinte fájt. Bízom benne, hogy egyszer az írónő megkegyelmez rajtunk és még ír nekik legalább egy történetet.

Viszont a sci-fi történetei közül Leonard és Joel története állt a legközelebb hozzám. Nem azért mert LMBTQ+ történet volt, hanem mert maga a mondandója fogott meg. Hogy van remény a változásra. Ha meglátod, mit csinálsz rosszul, nincs késő még másképp dönteni. De mi van akkor, ha már tényleg késő? Mi van akkor, ha a döntésed, amit eddig meghoztál áldozatot követel?

Komolyan mondom ez a három történet számomra sok meglepetést tartogatott.

Abby története se volt rossz, sőt eléggé érdekes. De őszintén számomra nagyon kiszámítható volt.

Összességébe nézve a novelláskötetet sok érzelmet képes kihozni az emberből. Sokszor mosolyogtam, a fejem csóváltam vagy épp a könnyeim törölgettem. Azt mondják, attól jó egy történet, ha valamilyen érzelmet tud kihozni az olvasóból. Hát belőlem sikerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Előolvasás: Sütő Éva: Olivia Fox naplója

Szeretném elsősorban a töretlen bizalmat megköszönni Sütő Éva írónőnek, az MKMT Mozgalomnak és a Helma Kiadónak . Hálás vagyok nekik, hogy...