2024. augusztus 18., vasárnap

Emy Dust: Bilincsbe zárt szerelem (Egyesítve I.)

Rég olvastam ezt a sorozatot, és igazság szerint eddig sosem értem a végére, de majd most. Hisz végre beszereztem a zárókötetet is. És ennek örömére úgy döntöttem, hogy elkezdem előröl, és újból belemerülök, ebbe a komoly témákat boncolgató, humoros történésekkel teli fordulatos világba. Így kezembe vettem Emy Dust: Bilincsbe zárt szerelem (Egyesítve I.) című sorozatának első részét. És elhoztam nektek a véleményemet róla.

Emy Dust:
Bilincsbe zárt szerelem
(Egyesítve I.)


Tartalom:

Megan Prescott vágya, hogy édesapja nyomdokaiba lépjen
és rendőr legyen. Egy szenvedélyes éjszaka magával ragadja
egy ismeretlennel, majd egy újbóli találkozás mindent felfordít
az életében. Menekülne az érzelmei elől, de már késő. Nem csak
saját magával kell megküzdenie, hanem a körülötte felbukkanó
titkokkal és hazugságokkal. Képes lesz rá, megannyi veszteség
és csalódás mellett, amik napról napra érik őt?

Fordulatokkal teli történet
Akció, Szenvedély, Dráma, Erotika , Humor

Megan és Brian története
Egyes jeleneteket Brian szemszögéből is megismerheted.

Vélemény:

A Bilincsbe zárt szerelem része a sorozatnak már átírva és bővítve is megjelent. Én még azon kevés szerencsések közé tartozom, akik mind a két verziót olvasták. Meg kell mondanom, hogy látom az írónő stílusán, hogy változott. Bár az alap történet ugyan az, sőt a szereplők is, mégis sok újdonságot tudott nekem is mutatni. Sokszor nevettem fel az éjszaka közepén is hangosan, amikor olvastam. Hiszen a humor nagyon fontos szerepet játszik ebbe a történetben is a nehéz téma miatt.

Olvasás után elgondolkoztam azon, hogy vajon kiben lehet megbízni akkor, ha a saját családod de főleg az anyád titkolózik előtted. Ezen a részen nem csak sokat nevettem, de a bővített olvasása közt sírtam is. Kész érzelmi kavalkádot hozott a felszínre bennem. De nagyon tetszett az, hogy nem csak Megan szemszögéből ismertük meg a történéseket, hanem Brian is megszólalt.

Még mindig imádom Brian és Jack csipkelődéseit és humorát. Ha ők nem lennének, még nehéz is lenne kitalálni őket.

Kiborultam amikor Megant a legjobb barátnője Zelda „elárult”. Azért raktam idézőjelbe, hogy aki már olvasta az döntse el, hogy számára ez mennyire igaz vagy sem.

Elgondolkoztam rajta, hogy egyes események alatt voltak-e jelei ennek, vagy az írónő annyira jól keverte a kártya lapjait, hogy észre sem vettem. De be kell vallanom, hogy nagyon belemerültem az olvasásba és erre nem is igazán figyeltem.

Minden egyes fejezet után az ember kíváncsi lesz, hogy mit tartogat a következő, ezzel is fenntartva az érdeklődését.

Érdekes módon sok tanulsága is van a történetnek. De ezeket, csak azok az olvasók veszik észre, akik figyelmesen olvasnak és belátnak a sorok mögé. Ez tipikusan az a könyv, hogy mindenkinek azt adja, amit ő látni akar benne.

Valakinek csak egy kellemes kikapcsolódást nyújt, egy tengerparti pihenés közben, vagy egy téli estén egy csésze tea társaságában. De van olyan ember is, akinek megérinti a szívét, és elgondolkozik azon, hogy egyes problémák ellen hogyan is lehetne fellépni.

Brian és Megan története nem csak egy rózsaszín vattapamacsba csomagolt szerelmi történet. Hiszen szól emberi kapcsolatokról családon belül és kívül is, munkahelyi túlkapásról, családon belüli verbális és nonverbális bántalmazásról is.

Néhány emberi elmébe is betekinthetünk, megismerhetjük azt, hogy ezt a világot, amelyet az írónő megteremtett a története köré ő hogyan is látja.

Számomra a kellemes kikapcsolódáson kívül sokkal többet nyújtott az Egyesítve sorozat első része.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Előolvasás: Sütő Éva: Olivia Fox naplója

Szeretném elsősorban a töretlen bizalmat megköszönni Sütő Éva írónőnek, az MKMT Mozgalomnak és a Helma Kiadónak . Hálás vagyok nekik, hogy...